חדשות ומאמרים

"תהליך פיתוח גרסה חדשה מתבצע בהתאמה לדרישות הלקוחות, נוחות ורגולציה"

לקראת הכנס השנתי של FormIT ב-24 לנובמבר בסטוקו, שוחחנו עם נטלי גוייכמן, מנהלת פיתוח FormIT בקבוצת אמן.

נטלי, כמנהלת הפיתוח של FormIT, את יכולה לפרט מה התהליך הנדרש כאשר מפתחים גרסה חדשה?
"כאשר אנו מפתחים גרסה חדשה אנו פועלים בכמה מישורים. תחילה, אוספים את כל המידע והנתונים מהלקוחות. חשוב לנו להיחשף אל רצונותיהם, הערות שעלו עם השימוש במוצר, בקשות, דרישות או רעיונות חדשים שיכולים לסייע להם בתהליך העבודה. לאחר מכן, אנו מעבדים את המידע הרלוונטי, בודקים מה ישים מבחינה טכנית, אילו פונקציות ניתן להוסיף או להרחיב, ולבסוף מנסים למצוא פתרונות שיקחו את המוצר אפילו כמה צעדים קדימה, בכדי שיהיה פונקצינאלי עם ממשק משתמש ידידותי עבור המשתמשים".

"מעבר לכך, לפעמים אנו נדרשים לעשות אדפטציות בגרסאות חדשות בעקבות רגולציות שנכנסות לתוקף, אשר מחייבות את החברות לעמוד בדרישות מסוימות ולהעביר את המידע בצורה ספציפית אל הלקוחות. כך למשל, במקרה של הוצאת חוקים רגולטוריים חדשים בדיווחים תקופתיים ללקוחות, היינו צריכים למצוא פתרון עבור חברות הביטוח שייקל על מיקום הנתונים והצגתם. לשם כך, מתוך הצורך להציג ולנהל מספר טבלאות במקביל, הוספנו פונקציונאליות חדשה במוצר, המאפשרת ביצוע חלוקה של עמוד במסמך למספר נדרש של טורים מקבילים, אשר מתנהלים באופן עצמאי. התוצאה: הצלחנו להעביר את המידע בצורה המבוקשת על פי דרישות הרגולטור אל הלקוחות, ובצורה נוחה למשתמש".

מהם יתרונותיו של המוצר מול מתחרים?
"הייחוד שלנו לעומת פתרונות אחרים בשוק, טמון בכך שהכל נעשה בזמן אמת. יש לנו את היכולת לייצר ולהפיץ מסמכים אונליין, ולהעניק שירותים אונליין. למעשה, מכיוון שה-FormIT וה-SentIT, מתבססים על מנוע האינפורמטיקה אשר לו יכולות אינטגרציה מתקדמות ביותר, יש לנו את הגישה והיכולות לשלוף או להשלים את כל המידע הרלוונטי ליצירת מסמכים שונים, מה שמקל על כלל הלקוחות".

"יתרון אחר בא לידי ביטוי בתקופות בהן ישנם שינוייים רגולטוריים, כך למשל מספיק לראות ולזהות את הקושי בארגון מסוים, ולהכיל את הפתרון באופן אוטומטי על כלל הלקוחות שחלים עליהם אותם השינויים בעקבות תקנות הרגולציה החדשות".

מהו תהליך הבדיקה שמבצעים, וכיצד מוודאים שאין במוצר באגים?
"בשלבי הפיתוח אנו עורכים בדיקות פנימיות במשרד, בהן בודקים את המוצר בשלביו השונים, כאשר עם סיום הפיתוח נערכת בדיקה מקיפה שלו שבודקת את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. בנוסף, אנו מריצים את המוצר לתקופת ניסיון בקרב מספר משתמשים על מנת לודא שהוא עובד כמו שצריך, וכן שהפונקציונאליות שהייתה נשמרה ולא 'נדרסה' עם הטמעת הגרסה החדשה".

לאיזה כיוון תקחו את הפתרונות בעתיד?
"אחרי שעשינו מהפך מבחינה פונקציונאלית בגרסה 5.9, בה הפרדנו את הרכיב שמנהל הפצות ה-SendIT למוצר בפני עצמו כך שכל הארגונים שיש להם כלים פנימיים או ליצירת מסמכים שונים, יוכלו להשתמש בו להפצתם, בגרסה החדשה 6.0, המהפך יהיה מבחינה ויזואלית, מתוך כוונה לשדרג את חוויית המשתמש. הרעיון הוא לפשט מצד אחד את תהליך העבודה ויחד עם זאת לשמור על הפונקציות הקיימות ולשלב חדשות. ממשק המשתמש החדש יהיה נוח לשימוש בזכות השיפורים שהוספנו, כך שלא רק מפתחים ידעו להפעיל את התלהיכים השונים, וכן מבחינת הפונקציונאליות תתווסף הרחבה של הפלטים (pdf ,excel וכו'). הרצון הוא להתקדם מבחינת ה-Web ולהרחיב את כל שרותי האונליין, ולהפוך אותם ליותר אינראקטיביים ופשוטים ליצירה ושימוש".



חזור
Alternate Text
  • לפרטים נוספים

    מלא את הטופס ונחזור אליך
טלפון: 03-1234567
פקס: 036565897
מייל: info@aman.co.il
טלפון: 03-6173737 
פקס: 073-2016921