חדשות ומאמרים

"ארגונים נדרשים לפתרון מקצה בתחום ניהול חיי המסמך – מההפקה ועד להפצה"

לקראת ארוע- FormIT 2015 מירב קנוסן, מנהלת מכירות FormIT בקבוצת אמן

"ארגונים נדרשים לפתרון מקצה לקצה בכל תחום ניהול חיי המסמך, מהרגע שיש להפיק אותו – ועד להפצה שלו, לרבות הפצה מאוד מתוחכמת. לנו, קבוצת אמן, יש פתרון שכזה – FormIT". כך אמרה מירב קנוסן, מנהלת מכירות אינטגרציית נתונים, קבוצת אמן.


מערכת ה-FormIT, אמרה קנוסן, "מאפשרת לארגונים לאסוף את המידע הקיים מהמערכות הפנימיות באמצעות מנוע אינטגרציה, ללא כתיבת קוד – וליצור מהם מסמכים מוכווני-לקוח. זאת, תוך הפצת המסמכים ללקוח בכל ערוצי ההפצה, תוך צמצום התלות בבתי דפוס ובהפקה חיצונית. המערכת עושה שימוש במנועי אינפורמטיקה, בתצורת OEM".

לדבריה, "ניתן להתאים את המסמכים המופקים ומופצים לכל סוג של תקשורת, בין אם אלה טכנאים או אנשי מכירות הנמצאים בשטח; מוקדי שירות, אתרי אינטרנט, סמסים (מסרונים) ומכתבים שהלקוחות מקבלים, חשבוניות ועוד".

על פי קנוסן, "המוצר נותן תשתית אחודה לכל הארגון, בכל נדבכי התקשורת הכתובה ללקוח. המערכת מבצעת שלוש מטלות עיקריות: איסוף המידע עם מנוע אינטגרציה חזק, המאפשר גישה לכל מקור תוכן; עיבוד וארכוב, עם יכולות לעיצוב מסמכים ופלטים ארגוניים באמצעות מחולל חכם, ביצוע מגוון של מניפולציות על הנתונים וכן שמירת כל המידע בארכיב מתוחכם; והפצה, עם יכולת ניהול, ניטור ושליחת המידע לערוצי הפצה על פי חוקים עסקיים, עם שליחת התוצרים במגוון ערוצים".

ניהול מתוחכם של ערוצי ההפצה השונים

בשל יכולות אלו, ציינה קנוסן, "הלקוח הארגוני זוכה לכמה יתרונות: ניהול ערוצי הפצה שונים; יכולת הפצת מידע בכל פורמט ומכל מערכת לכל יעד; הפחתת עלויות והורדת התלות בבתי דפוס; יכולת הגדרת לוגיקה מורכבת לבניית פלטים ארגוניים באופן עצמאי; ניהול כל מנגנון ההפצה הארגוני אצל הלקוח; יכולת מימוש מודולים רלוונטיים בלבד, על בסיס פתרונות קיימים; וכן, יכולת הפצה עם חתימה דיגיטלית והצפנה ברמת אבטחת מידע גבוהה".

בכנס, ציינה קנוסן, "נציג בפני המשתתפים כמה מהחידושים הרבים של המערכת, ביניהם ManageIT. מדובר בתת-מודול חדש, בתוך מודול ההפצה, אשר יודע לנהל את המסמכים טרום ההפצה, להשלים אותם ולנהל את השליחה שלהם בצורה כזו שאותו מסמך יישלח לכמה נמענים – אבל בצורה שונה, על פי הצורך (לדוגמה לאחד עם נספח במייל ולשני ללא נספח בפקס). חידוש נוסף שנציג הוא היכולת להמרה של מסמכים מוכנים, בתצורת Word או PDF, ישירות לטפסים, על ידי טעינה שלהם לתוך המערכת".

"הפתרון הוא חוצה ארגון, ועונה על צורך המגיע מהמנמ"רים, מנהלי התפעול בארגון, או סמנכ"לי השיווק והשירות", ציינה קנוסן, "בין לקוחות המערכת ניתן למנות את הפניקס, בנק ירושלים, בנק יהב, סלקום, פלאפון, בזק בינלאומי ועוד.

בכנס, אמרה קנוסן, "נציג גם היבטים טכנולוגיים של המערכת וגם סיפורי לקוח. מדובר במוצר שנדרש לכל מי יש לו נגיעה בתחום התקשורת הכתובה עם הלקוח: אם ברגולציה המצריכה מסמכים כאלה ואחרים, אם אנשי שיווק או שירות, הרוצים להוציא סיכומי שיחה ללקוח, ואם בטכנאים או אנשי מכירות, היכולים לפעול עם טפסים ממוכנים. לקוח נוסף הם אנשי IT או תפעול בארגון, הרוצים לחסוך בניירות, או לקצר את זמן ומורכבות ההפקה עצמה. לכל אלה המערכת יודעת לתת פתרון".

"המוצר נותן תשתית אחודה לכל הארגון, בכל נדבכי התקשורת ללקוח של הארגון", סיכמה קנוסן. "ארגונים נדרשים לכלי אוטומטי, ידידותי למשתמש ויעיל – על מנת לייעל את תהליכי ההפקה וההפצה של המסמכים שלהם".



חזור
Alternate Text
  • לפרטים נוספים

    מלא את הטופס ונחזור אליך
טלפון: 03-1234567
פקס: 036565897
מייל: info@aman.co.il
טלפון: 03-6173737 
פקס: 073-2016921